وبگاه اتـقـا

إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاکُمْ

وبگاه اتقا

شبکه اتـقـا

www . a t g h a . i r | a t g h a @ m a i l . i r
آخرین نظرات
وبگاه اتـقـا
وبگاه اتقا تریبونی است جهت معرفی ظرفیت‌های مذهبی و انقلابی شهرشهیدپرور سریش‌آباد و همچنین ارائه مطالب مفید و متناسب که توسط جمعی از بانوان و آقایان حوزوی این شهر اداره و تأمین محتوا می‌گردد.

شهید شکیبا سلیمیبسم الله الرحمن الرحیم

 

و لا تحسبنّ الّذین قتلوا فی‏ سبیل اللَّله أمواتا بل أَحیاء عند ربّهم یرزقون [سوره آل عمران آیه 169]

و هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

 

شهادت سردار غیور اسلام فرمانده رشید و انقلابی سرهنگ حاج شکیبا سلیمی که با زبان روزه و به تأسی از ارباب شهیدش تشنه لب به دیدار حق شتافت را محضر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و همچنین خانواده مکرم ایشان و مردم شهید پرور شهر سریش آباد تبریک و تسلیت عرض ‌می‌نماییم.

تبریک از آن جهت که این شهید عزیز با شهادت خود عاقبت بخیری و سعادتِ دنیوی و اُخروی خویش را رقم زده و در عصر غیبت امام معصوم چراغ راهنمایی در مسیر همه رهروان ولایت و شهادت برافروخت و با خون خود نفس تازه‌ای در کالبد پیروان امام و شهدا دمید، تا همچون شهیدان راه حق در رکاب نائب امام زمان (عج) پاسدار اسلام عزیز و مکتب اهل بیت علیهم السلام و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

اما تسلیت از این بابت، که با شهادت این سردار عزیز سربازی غیور از لشکر اسلام را از دست دادیم که واقعا فقدان و جای خالی ایشان جانسوز و جانگداز می‌باشد. از خداوند منان توفیق رهروی شهیدان راه حق و پاسداران واقعی اسلام را مسئلت نموده و امیدواریم به قدر بضاعت بتوانیم ذره‌ای از رشادت و ایثار این شهید عزیز و همه مجاهدین فی سبیل الله را جبران کرده و میراث دار خوبی برای آنان باشیم.

 

حوزویان شهر شهیدپرور سریش‌آباد

18 اردیبهشت ماه 1399

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی